Affiliator: Εγκαταστήστε και ενεργοποιήστε το Custom Post Type Permalinks plugin για καλύτερα αποτελέσματα!

How to Grow DWC Cannabis pt 14 Blue Dream Harvest | 420 Photo

Send Some One Bud - 420photo.com

How to Grow DWC Cannabis pt 14 Blue Dream Harvest


pt 14 is dedicated to harvesting the blue dream plant.. i will get back with final numbers in pt 15 next week possibly. This was an amazing grow and im gald …

Comments

  1. +HygroHybrid I wish you would do a Pound Grow in a 5 gallon bucket. You’ve
    mentioned it but is it really possible? I have limited grow area in a tent.
    Thanks brotha! 

    Posted by tinktwiceman

    Link | February 13th, 2014 at 3:11 pm

  2. true talent

    Posted by Ann Greiff

    Link | February 13th, 2014 at 3:17 pm

  3. You Sir are a F*****G Genius 🙂

    Posted by P4GES1

    Link | February 13th, 2014 at 3:39 pm

  4. no shit eh he obviously loves those girls like mad

    Posted by mrhempoilsoldier

    Link | February 13th, 2014 at 4:12 pm

  5. This is the best harvest ever I ever seen……..

    Posted by chris fluitt

    Link | February 13th, 2014 at 5:00 pm

  6. do smaller plants ripen faster?? and wat would happen if you doulbed ur
    light for 1 plant but didnt extend the room size?? just curious??

    Posted by Dalvin Morrow

    Link | February 13th, 2014 at 5:03 pm

  7. flowering time depends on the strain. this one plant took 85 days to flower
    and 4 weeks to veg. hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 13th, 2014 at 5:34 pm

  8. yeah i tried lol 🙂 had a brain fart cheers hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 13th, 2014 at 6:31 pm

  9. I really gotta upgrade to a bigger grow box. Hopefully in 2-3 months when
    my plants finish im gonna be reselling my 2ft hydroponic grow box..Im gonna
    include some starter cubes, hydroton pellets, 2 bottles of nutrients and
    probably some other things(I broke 2 bulbs:/ ). I’ll do a video once im
    ready to sell. Who might be interested?

    Posted by ScopeKing1994

    Link | February 13th, 2014 at 7:10 pm

  10. Wow ur a great host

    Posted by ninodaboss561

    Link | February 13th, 2014 at 8:08 pm

  11. Please don’t listen to him you are doing great I LOVE these vids, Think I
    speak for many when I say we want to see more

    Posted by Yave Cole

    Link | February 13th, 2014 at 8:46 pm

  12. the Madd Hatter has done it again.Thanks for all the work you do Bro and
    the wealth of information…..Peace

    Posted by smalltime oldtimer

    Link | February 13th, 2014 at 9:46 pm

  13. all of a sudden.. I want some ramen

    Posted by Aaron Guthrie

    Link | February 13th, 2014 at 10:27 pm

  14. i do me and willie could easily hang for a few months. this has to last me
    2-3 months but i throw lots of parties and quicte gracious with it. i roll
    100 1gm joints and place them in various shot glases though the party and
    every one smokes . its like throwing my own 420 block parties 🙂 hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 13th, 2014 at 10:41 pm

  15. you ungreatfull twat,how dare you!cheeky bastard,hes gone out his way to
    show good info..jeez some folk are never ha ppy

    Posted by TheBrokenMonkey

    Link | February 13th, 2014 at 11:25 pm

  16. lmao hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 13th, 2014 at 11:42 pm

  17. what was your yield. you do very good work btw.

    Posted by Sladeofdark

    Link | February 14th, 2014 at 12:25 am

  18. me either… i have some new things in store for everyone im going alll out
    , i say fuck it lets do it and go to war with this next grow venture!!
    Cheers hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 14th, 2014 at 1:24 am

  19. i just have to say thank you thank you thank you i have learned tonnes from
    watching your videos awsome job!!

    Posted by dhowden1974

    Link | February 14th, 2014 at 1:35 am

  20. Nice vid man. Hey do u have I video explaining how you made the carbon
    filters?

    Posted by elohim978

    Link | February 14th, 2014 at 2:28 am

  21. Well said, man!

    Posted by Kaleman420

    Link | February 14th, 2014 at 3:02 am

  22. you can just very very lightly like 1/4 the dose hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 14th, 2014 at 3:53 am

  23. lol 🙂 funny cheers hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 14th, 2014 at 3:57 am

  24. The tree u grow would make my friends wet themselves on a regular basis!
    Great Channel! -follower

    Posted by Ron Burgandy

    Link | February 14th, 2014 at 4:35 am

  25. no never why? hg

    Posted by HygroHybrid

    Link | February 14th, 2014 at 5:29 am

Leave Your Comment

 


Home | 420 News | Privacy Please send us traffic 420 Resources
420photo.com is a service of cozmo.org